

Facebook pro firmy I: Strategie pro Facebook
RegistraceInformace o akci
Datum | 1. 3. 2018 Přidat do iCal Přidat do Google Kalendáře |
---|---|
Čas | 09:00-13:00 |
Vstupné |
1 500 Kč pro veřejnost 1 500 Kč pro členy |
Organizátor | Start Online Web |
Místo | Impact Hub Praha D10, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov![]() |
Je Facebook vhodným marketingovým nástrojem pro vaši firmu? Jaká specifika má tohle sociální médium a co od něj můžete čekat? Jak si nastavit strategii pro Facebook tak, aby vám přinesla obchodní výsledky? Zjistěte, jak Facebook využít pro své podnikání.
Na českém internetu je 4,8 mil. uživatelů, z toho 3,8 mil. lidí je tam každý den (zdroj: Newsfeed). Je tam i vaše cílová skupina? Máte promyšlené, co a jak jí chcete sdělit, jak vzbudit její zájem, jak zájem proměnit na prodej a třeba i na dlouhodobý vztah?
Z naší zkušenosti plyne, že většina firem si uvědomuje, že je Facebook v ČR neustále na vzestupu a že je tohle médium potřeba vzít vážně a obchodně ho využít. Málokdo ale také potvrzuje, že by se mu čas věnovaný tvorbě obsahu vyplácel a že by měl jasnou představu, proč se vůbec Facebooku věnuje. A co vy? Přináší vaše aktivita na Facebooku výsledky? Můžete je zlepšit?
Témata školení Facebook pro firmy I:
- Základní fakta o Facebooku, než vůbec začnete (kdo, kde, jak často je na Facebooku, jaký je trend)
- Jak funguje algoritmus pro Facebook stránky (přirozený dosah, sponzorování a reklamní kampaně)
- Jaký tvořit obsah a proč (jaké formáty mají největší úspěch a jak je můžete využít právě vy)
- Jak si sestavit redakční plán (jak často a kdy publikovat)
- Proč vůbec sbírat fanoušky? A co pak s nimi?
Na tento seminář navazuje:
- Facebook pro firmy II: Jak nastartovat svoji Facebook stránku, které proběhne 15. 3. a 10. 5.
- Facebook pro firmy III: Reklama na Facebooku, které se uskuteční 29. 3. a 24. 5.
Pokud vám tento termín školení nevyhovuje, můžete se ho zúčastnit 26. 4.