Finanční ředitel

Proč hledáme?

Na svět čísel, faktur a reportů ve čtyřech českých Impact Hubech dohlíží čtyřčlenný tým, kterému velí David a.k.a. ministr financí. Jasně strukturovaný svět čísel a pravidel se v jejich každodennosti potkává s dynamickým prostředím coworkingového prostoru a ještě dynamičtějším prostředím inovační akcelerační divize. Rozhodně se u nás nenudí.

Po 2 letech v  avidovi dozrálo rozhodnutí vydat se za novými výzvami za hranice Impact Hubu. Netěší nás to, ale věříme, že se nám podaří najít ideálního nástupce, který s sebou přinese novou energii a posune Impact Hub zase o kousek dál.

Koho si představujeme?

  • Seniora. Jedná se o opravdu klíčovou pozici s velkou mírou zodpovědnosti, proto jsou relevantní alespoň 4-leté zkušenosti s provozními financemi. Značka ideál je znalost startupového prostředí.
  • Stratéga. Ministr financí, jakožto CFO, je součástí boardu a spolupodílí se na vytváření celkové finanční i firemní strategie.
  • Leadera týmu. Někoho, kdo umí delegovat práci, jasně komunikovat a podpořit tým v rozvojových tématech.
  • Finančního supermana. Oceníme průřezové zkušenosti s účetnictvím, projektovým vedením, znalost právních aspektů řízení financí, principů dotačního managementu apod.
  • Zralou osobnost, která ustojí rychlé pracovní tempo a velkou zodpovědnost.
  • Krále time-managementu, který dokáže organizovat svůj čas dle priorit, rychle se rozhodovat a je efektivní i pod tlakem.
  • Spolehlivého a proaktivního parťáka, který se stejně dobře jako v záložkách Excelu cítí i mezi lidmi.
  • Srdcaře, který se nadchne pro Hub a jeho myšlenku, bude v Hubu prosperovat a nebude pro něj jen přestupní stanicí.

Co ti bude plnit kalendář?

  • Finanční řízení a plánování pro skupinu Hub Ventures (včetně neziskové a konzultační společnosti),
  • reporting pro board, investory, ředitele Impact Hubů, atd.,
  • vedení 3 členného týmu,
  • zodpovědnost za hlídání marže z běžné činnosti a investičních projektů,
  • hlídání cash flow z běžných i rozvojových aktivit - jednoduše “mít čísla v pořádku”,
  • koordinace dodavatelů (v oblasti financí),
  • finanční podklady pro dotační management,
  • příprava podkladů pro financování (úvěry, investoři),
  • koordinace právních záležitostí – statutární dokumenty, pojištění apod.

Co za to nabízíme?

  • Práci na plný úvazek s nástupem ASAP,
  • flexibilní pracovní podmínky,
  • vřelé přijetí a podporu týmu nadšenců, kteří ví, co a proč dělají,
  • bezplatné využití pracovních prostor v Impact Hubu pro práci na vlastních projektech nejen v Praze, ale i v Brně a Ostravě,
  • možnost získat inspiraci či zajímavý network v neformálním prostředí, kde se svět startupů potkává se světem nezisku a společensky odpovědného podnikání.

Zní to jako tvůj dreamjob? Napiš nám na dreamjob@hubpraha.cza kromě CV přilož i odpověď na tuto otázku: Proč by spojení ty a Hub právě na této pozici mohlo fungovat?
Těšíme se na tvojí odpověď.