INTRO

V srpnu 2018 proběhla akvizice, výsledkem které je začlenění coworkingového centra K10 do sítě Impact Hub. Od ledna 2019 už tedy můžeme říct, že v České republice má síť Impact Hub 4 prostory a komunitu čítající 1700+ členů:

  • Impact Hub Praha D10 (Smíchov - Drtinova 10)
  • Impact Hub Praha K10 (Vinohrady - Kopernikova 10)
  • Impact Hub Brno
  • Impact Hub Ostrava

COWORKING & KOMUNITA

Na provozu D10 a K10 se nic nemění. Tarify (až na jednu výjimku), ceny i podmínky členství zůstávají stejné. Tou výjimkou je zavedení tarifu Connect a zrušení tarifu Friends pro lokaci K10. Členové, kteří mají aktuálně nastavený tarif Friends, můžou svůj tarif využívat do momentu první změny. V případě navýšení/snížení tarifu nebude možné opětovně tarif Friends nastavit.

Své členství, resp. 30 % svého tarifu ve výši až 30 hodin můžete využívat také v dalších Impact Hubech v ČR. Dopoledne můžete pracovat na Smíchově, odpoledne na Vinohradech a další dva dny můžete strávit třeba v Brně nebo Ostravě. Abychom vám ale mohli zabezpečit dostatečný komfort pro práci a schůzky, rádi se o vaší návštěvě dozvíme s předstihem. Může se totiž stát, že budeme hostit větší akci nebo řešit jinou výjimečnou situaci. Když už pak dorazíte, stačí se zastavit na infostolek. Náš hostitelský tým vám rád představí prostory, vysvětlí pravidla nebo doporučí nejlepší restauraci v okolí. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně využívání tarifů, napište nám na community@hubpraha.cz.

Jako člen jakéhokoliv Impact Hubu v ČR se automaticky stáváte členem celé globální sítě a čerpáte všechny benefity členství.Každý člen by ale měl mít zvolený jeden domácí Impact Hub, kde tráví naprostou většinu svých zaplacených hodin. Platí, že 30 % svého tarifu ve výši až 30 hodin můžete využívat také v dalších Impact Hubech v ČR. Pokud jste doteď byli členy D10 i K10 a chtěli byste pomoct s výběrem správného tarifu a domácího Hubu, ozvěte se našim komunitním manažerkám na community@hubpraha.cz .

Členské smlouvy se zatím měnit nebudou. Členové, kteří jsou doma na Drtinově, mají uzavřenou smlouvu se společnosti Hub s.r.o. a členové, kteří sídlí na Kopernikově, mají uzavřenou smlouvu se společností K10 services s.r.o. V případě, že máte členství v K10 a rezervujete si zasedačku v D10, přijdou vám dvě faktury (a opačně). Tady najdete kompletní obchodní podmínky:

Ano, ve světě je už víc než 100 Impact Hubů a naše síť pořád roste. Kde všude nás najdete? Mrkněte na náš globální web. V každém Impact Hubu mimo ČR můžete strávit až 3 pracovní dny zdarma ročně (platí pro všechny tarify mimo Connect). Pokud máte zájem o zahraniční cestu, napište nám na community@hubpraha.cz.

Fungování infostolku má v každém prostoru jiná pravidla a s tím spojené přístupy. Pořád platí, že členové s tarifem Unlimited, Fix desk nebo Office (členové kanceláří), mají neomezený přístup do svého domácího Impact Hubu. V případě prostoru D10 mají tito členové klíč od vchodových dveří a v případě K10 je infostolek k dispozici 24/7. Pro členy s nižšími tarify platí tato otevírací doba:

Připojením K10 nám narostla komunita o 228 zajímavých osobností. Celkem nás je víc než 1700 členů a mezi Hubáky v Česku i zahraničí najdete například vývojáře, personalisty, bojovníky za lidská práva, psychology, sociální inovátory, markeťáky a nebo detektiva. Se všemi členy Impact Hub ČR se můžete propojit prostřednictvím naší online platformy Hubert.

Ano, opět platí, že jako člen jakéhokoliv Impact Hubu v ČR, jste členem celé sítě a můžete se zúčastnit členských akcí v jakémkoli prostoru. Některé členské eventy přesuneme do K10, jiné zůstanou v D10. Všechny Hubí události pro vás budou nadále zdarma a pokud se rozhodnete uspořádat vlastní, rádi vám s ní pomůžeme. Přehled všech plánovaných akcí najdete v našem kalendáři.

PRONÁJMY

Zasedačku si můžete rezervovat prostřednictvím Huberta, kde zatím uvidíte jen zasedačky vašeho domácího Impact Hubu. Na možnosti rezervovat zasedačky v jakémkoli českém Impact Hubu ale pracujeme a rádi bychom tuto službu spustili v průběhu roku 2019. Zatím si, prosím, rezervujte zasedačky přes rezervační formulář na webu jednotlivých měst:

Pro všechny členy platí členské ceny za pronájem místností, které jsou minimálně o 20 % levnější než standardní ceny. V případě, že byste měli jakékoliv další dotazy o pronájmech zasedaček, konferenčních místností nebo zahrady v K10, kontaktujte prosím náš eventový tým na events@hubpraha.cz.

KOMUNIKACE

Vytvořili jsme společné komunikační kanály pro D10 i K10.

  • Sjednotili jsme newslettery - v pravidelných HubDatech najdete informace z obou lokací.
  • Co nevidět budeme mít sloučené sociální sítě - Facebook a Instagram.
  • Upravili jsme webové stránky, které jsme právě čerstvě spustili.

PARTY

Rádi bychom vás všechny pozvali na každoroční novoroční párty, která se tentokrát uskuteční v rámci speciálního vydání Impact Hub MashUp ve čtvrtek 24. ledna od 19:30 v D10. Je to ideální příležitost na pořádnou dávku inspirace a networkingu v novém roce. Přidáte se?

Samozřejmě plánujeme i párty na zahradě na Vinohradech. Pozvánka vám přijde včas 🙂