Pohádka o Terezce a členských akcích
S komunitní manažerkou Terezkou jsme si povídali na téma členských akcí. Terezka u nás začínala jako hostitelka, po devíti měsících se dostala na pozici komunitní manažerky a kromě Hubích akcí se věnuje také produkci TEDxPrague konferencí. Proč má ráda Hub? Třeba proto, že v něm dnes a denně potkává inspirativní lidi, kteří jí rozšiřují obzory, a pak prostě proto, že se tam cítí jako doma.
Terezko, jaké typy akcí členům zprostředkováváme?
Pro naše členy pořádáme setkání zaměřené na networking a vzdělávání a pak akce, které chtějí inspirovat. Kromě toho mohou členové navštěvovat také eventy, které v Hubu hostíme. Organizátoři někdy poskytují naší komunitě slevu na vstup, což nás těší, a nebo jsou úplně zadarmo. Stačí se podívat na web a zaregistrovat se.
Kde všude mohou členové najít informace o tom, co se u nás zrovna chystá?
Nejlépe poslouží náš web. Najdete na něm kompletní přehled našich i externích akcí a jedním klikem si je můžete pomocí synchronizace přenést i do vlastního Google kalendáře. To by bylo, aby pak ještě člověku něco uteklo! Každý se může řídit také měsíčním soupisem akcí nebo plakáty v prostoru. Ryze členské akce, které jsou uzavřené veřejnosti, uvádíme potom ještě v Hubertovi. Hubert je vůbec skvělý pomocník. Jde o náš interní komunitní systém, ve kterém se můžete registrovat na události Hubu, vyhledávat zajímavá spojení, nabízet a poptávat spolupráce nebo rezervovat pronájmy.
V čem vidíš význam členských akcí?
Členské akce pokládám za jeden z důležitých článků úspěšné komunity. Snažíme se, aby měl v Hubu každý dostatek impulzů k vlastnímu rozvoji. A kromě užitečných tipů získávají na akcích další možnosti, jak potkat kolegy-profíky, navázat spolupráci nebo najít dobrého konzultanta. Uvědomuji si, že je to někdy bo, časově ukočírovat svůj diář. Nicméně ze zkušenosti a zpětné vazby členů víme, že jsou pro ně Hubí akce zajímavé a dobře slouží právě jako zdroj inspirativních podnětů.
S jakými akcemi se v Hubu můžeme potkat? A plánují se nějaké změny či nové formáty akcí?
Ano, to se ptáš správně, protože využíváme letní pauzy pro přípravu podzimu a zimy. Od září se vrátí na měsíční bázi networkovací Impact Hub MeetUp, který je otevřen i veřejnosti a patří mezi Hubí stálice. V létě pořádáme jeho modifikaci, a sice grilovačku na naší terase. Tam už se každý může hlásit ostošest. Jídlu jinak společně holdujeme na úterních obědech. Na podzim se potom opět vrací oblíbený MashUp, což je večer nabitý prezentacemi zajímavých projektů. Dále organizujeme i formát Impact Hub #topic akce, v rámci nichž se scházejí jednotlivé Hubí subkomunity, například markeťáci, ajťáci nebo obchodníci. Nově jsme rozjeli Impact Hub #expats setkávání, která nás ohromně baví. A po létě se členové i nečleni mohou těšit na nové události typu Impact Hub #cinema, které věnujeme nejrůznějším filmům a dokumentům se social bussines tématikou. Chystáme také sérii workshopů na téma hledání talentů. A konečně, pro komunitu plánujeme také mastermind skupiny, které by měly pomoci členům pomoci rozvíjet a řešit oborová témata na základě pravidelných setkání. Už z příprav je jasné, že bude skutečně o co stát!
Nezodpověděli jsme vše podstatné? Tak Terezce napište! Zodpoví každou vaši otázku, zvlášť když se bude týkat členských akcí 😉