Nebýt Impact Hubu, do podnikání se nepustím
První zákazníky měla dřív, než si stihla vyřídit IČ. Je jí 22 let, jmenuje se Eva Schmiedtová a rok a kousek pracuje jako hostitelka v Impact Hub Ostrava. Koho nebo co
Naši členové, partneři a kolegové mají co vyprávět! Sbíráme příběhy o jejich podnikatelských dobrodružstvích i rozhovory s projekty, které umí zaujmout.
První zákazníky měla dřív, než si stihla vyřídit IČ. Je jí 22 let, jmenuje se Eva Schmiedtová a rok a kousek pracuje jako hostitelka v Impact Hub Ostrava. Koho nebo co
Každý startup, neziskovka nebo společensky prospěšný podnik potřebují dříve či později pracovat s marketingovými nástroji. Jde o složitou disciplínu, ale certifikovaní Google trenéři Karel Pařízek a Pavel Vachek vypíchli několik vstupních
HLEDÁME BEST OF INTERNET ZA VÁS! Přinášíme to nejzajímavější z online světa. Už pošesté. Seznam odkazů jsme pečlivě vyladili tak, aby si každý přišel na své. Co pro vás máme tentokrát?
Víte, co v romštině znamená Awen Amenca? Pojďte s námi. Ale kam? Směrem k rovným příležitostem pro romské děti a zdravé společnosti v Česku, hlásá stejnojmenná organizace. “Jako malý jsem byl
HLEDÁME BEST OF INTERNET ZA VÁS! V posledních týdnech jsme byli ve střehu, abychom vám mohli ukázat to nejzajímavější z online světa. Co nás zaujalo tentokrát? Musíme začít jednou parádní novinkou!
Když dvanáct mentorů rozhodovalo o vítězi 11. běhu Impact First, jednohlasně zvolili projekt Skutečně zdravá škola. „Spolupráce s nimi byla fantastická a jejich nadšení se jim podařilo přenést i na mentory,“
Povídali jsme si s projektem Tamjdem, vítězem 11. běhu Impact First, o tom, jak vypadá dřina s mentorem, jak zjednodušit zaučování nových kolegů, nebo jak chtějí pomoct neziskovkám shánět dobrovolníky, kterých
Hledáme best of internet za vás! Když jsme narazili na tyhle skvělé odkazy, věděli jsme, že si je prostě nemůžeme nechat jen pro sebe. Tohle nás zaujalo: Zajímá vás, jak „zelená”
Jak komunikovat s veřejností a stakeholdery? Jak obstát v konkurenci desítek tisíc organizací? Týdenní série na téma Jak prodávat dobro pod hlavičkou programu Impact First neměla za cíl vysvětlit pouze prodej
U nás razíme heslo no impact, no party. Abychom ten dopad mohli dělat co největší a co nejlépe, hodí se nám vědět, jak se u nás pohybujete a co vás zajímá. Dovolíte nám to?